{FooterSocialImage}
Like us on Facebook
Λογότυπο εταιρείας Euroglass και πιστοποιητικού
Design συσκευασίας: Προάγει την καινοτομία, την ανταγωνιστικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη

Μέσω της καινοτομίας και της μείωσης του βάρους της γυάλινης συσκευασίας, περιορίζονται αποτελεσματικά τα κόστη και το διοξείδιο του άνθρακα κατά την παραγωγή της. Με αυτόν τον τρόπο το γυαλί ως υλικό συσκευασίας εναρμονίζεται πλήρως με τους στόχους της ευρωπαϊκής Πρότασης Κανονισμού για τις Συσκευασίες και τα Απόβλητα Συσκευασιών (PPWR), που έχει ως στόχο τη βελτίωση της βιωσιμότητας των προϊόντων και την ελαχιστοποίηση του βάρους των συσκευασιών.


Σε αγορές με έντονο ανταγωνισμό, το design της συσκευασίας είναι κρίσιμο στοιχείο για την καθιέρωση της ταυτότητας του brand, την premium εμφάνιση των προϊόντων και τη διαφοροποίησή τους από τα υπόλοιπα. Η συσκευασία αποτελεί μια ζωντανή παρουσίαση του προϊόντος αλλά και του brand, γεγονός που την καθιστά ζωτικής σημασίας για την αναγνώριση και την επικράτηση της επιχείρησης στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επιπλέον, πολλά σχέδια συσκευασίας αντανακλούν την πολιτιστική κληρονομιά και είναι βαθιά ριζωμένα στη μνήμη των ευρωπαίων καταναλωτών, αναδεικνύοντας τη σημασία του σχεδιασμού στη διατήρηση της παράδοσης και στην προώθηση της δημιουργικότητας.


Η προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας του design συσκευασίας, συμπεριλαμβανομένων των γεωγραφικών ενδείξεων και των εμπορικών σημάτων, είναι εξίσου σημαντική για τις βιομηχανίες που βασίζονται στην καινοτομία και τον σχεδιασμό. Αυτή η προστασία ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, τόσο εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και στη διεθνή αγορά, και ταυτόχρονα τις προστατεύει από την παραποίηση και τις αντιγραφές των προϊόντων τους.


Σε μια αγορά όπου παρόμοια προϊόντα που ανταγωνίζονται για την προσοχή των καταναλωτών, η ελκυστική γυάλινη συσκευασία μπορεί να δώσει στα brands το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζονται. Τα δημιουργικά σχέδια προσελκύουν νέους πελάτες, δημιουργώντας αφοσιωμένα κοινά και συνεπώς μια διαρκή επιτυχία για τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, οι φυσικές ιδιότητες της γυάλινης συσκευασίας διατηρούν τα προϊόντα ασφαλή κατά την αποθήκευση, τη μεταφορά και την παρουσία τους στο ράφι.


Ένα πιο βιώσιμο design της γυάλινης συσκευασίας είναι ιδιαίτερα σημαντικό στη δέσμευση της βιομηχανίας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Με τη χρήση υλικών και μεθόδων που προωθούν την ανακυκλωσιμότητα και ελαχιστοποιούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, η γυάλινη συσκευασία ευθυγραμμίζεται με τους στόχους βιωσιμότητας. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, που περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό, τη διαφάνεια, τα μεγέθη, τα χρώματα, κάνουν τη γυάλινη συσκευασία να έχει πολλές δυνατότητες ώστε να αναδείξει τα προϊόντα και να προσελκύσει τους καταναλωτές.

Αναγνωρίζοντας την αξία που προσδίδει η συσκευασία στα προϊόντα και τις ποικίλες λειτουργίες που εξυπηρετεί, η βιομηχανία γυαλιού μπορεί να προωθήσει την καινοτομία, να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα και να επιτύχει τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η ισορροπία μεταξύ των περιβαλλοντικών προβληματισμών και των δημιουργικών λύσεων σχεδιασμού εξασφαλίζει ότι η βιομηχανία γυαλιού παραμένει πρωτοπόρος στην καινοτομία ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τη δέσμευσή της για την προστασία του περιβάλλοντος.



Πηγή: feve.org