{FooterSocialImage}
Like us on Facebook
Λογότυπο εταιρείας Euroglass και πιστοποιητικού
3 στους 4 Ευρωπαίους επιλέγουν γυαλί για προϊόντα υγείας και ομορφιάς

Σύμφωνα με τα ευρήματα της πιο πρόσφατης έρευνας, όταν πρόκειται για αρώματα και προϊόντα υγείας και ομορφιάς, 3 στους 4 Ευρωπαίους προτιμούν τη γυάλινη συσκευασία από οποιαδήποτε άλλη.

Στην έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της ομάδας «Friends of Glass», συμμετείχαν 2.030 Ευρωπαίοι millennials. Τα στοιχεία της έρευνας αποκάλυψαν ότι το 91% των συμμετεχόντων έχει συνειδητοποιήσει τον αντίκτυπο των καταναλωτών στο περιβάλλον τους τελευταίους 12 μήνες. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, το γυαλί θεωρείται ξεκάθαρα η καλύτερη επιλογή συσκευασίας για τα αρώματα και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς, με πάνω από 3 στους 4 καταναλωτές να το προτιμούν συγκριτικά με όλες τις υπόλοιπες συσκευασίες.

Τα παραπάνω ευρήματα συμφωνούν με όλες τις φυσικές ιδιότητες του γυαλιού που το καθιστούν αβλαβές για τον άνθρωπο και φιλικό προς το περιβάλλον. Ως απόλυτα αδρανές και ασηπτικό, το γυαλί δεν έχει καμία χημική επίστρωση και δεν αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο, διατηρώντας το άρωμα και την ποιότητα των προϊόντων αναλλοίωτη.

Η έρευνα διεξήχθη από την InSites το 2018 σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Αγγλία) και παρέχει πληροφορίες σχετικά με την αντίληψη των καταναλωτών για τα γυάλινα φιαλίδια των αρωμάτων και των προϊόντων υγείας και ομορφιάς.

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών θεωρεί ότι το γυαλί είναι η ασφαλέστερη συσκευασία και η καλύτερη επιλογή για τη διατήρηση του αρώματος και της ποιότητας των προϊόντων ομορφιάς. Παράλληλα, οι καταναλωτές θεωρούν ότι ο κομψός και μοντέρνος σχεδιασμός της γυάλινης συσκευασίας προσδίδει την καλύτερη δυνατή αίσθηση πολυτέλειας στα προϊόντα. Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, τα αρώματα βρίσκονται πρώτα στη λίστα με τα προϊόντα που είναι πιθανότερο να αγοράσουν σε γυάλινη συσκευασία. Ακόμη, 1 στους 2 καταναλωτές δηλώνει ότι θέλει να δει περισσότερα αρώματα και προϊόντα περιποίησης συσκευασμένα σε γυαλί.

Συνολικά, οι συμμετέχοντες ηλικίας 18-34 ετών που αναφέρουν ότι έχουν συνειδητοποιήσει την επιρροή τους στο περιβάλλον ως καταναλωτές φτάνουν το 91%. Σχετικά με το περιβάλλον, το γυαλί θεωρείται από το 69% των ερωτηθέντων ότι είναι ένα υλικό πιο φιλικό προς τις θάλασσες και τους ωκεανούς, πιο ανακυκλώσιμο και πιο πιθανό να ανακυκλωθεί. Γεγονός που το φέρνει πρώτο στην κατάταξη, συγκριτικά με το πλαστικό και το μέταλλο. Όσον αφορά τα αρώματα και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς, πάνω από 7 στους 10 καταναλωτές γνωρίζουν ότι οι γυάλινες συσκευασίες που τα περιέχουν μπορούν να ανακυκλωθούν μαζί με εκείνες των νοικοκυριών.

Συμπερασματικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η παραπάνω έρευνα αποδεικνύεται πως οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι το γυαλί είναι η καλύτερη επιλογή. Ωστόσο, για να αυξηθούν οι πωλήσεις προϊόντων σε γυάλινη συσκευασία χρειάζονται περισσότερα brands που να τα διαθέτουν στην αγορά, όπως επίσης και πληροφορίες για τις πραγματικές επιλογές των καταναλωτών και την αντίληψή τους για τη διαφορά τιμής των προϊόντων.

Πηγή: FEVE, Βρυξέλλες, 21 Δεκεμβρίου 2018