{FooterSocialImage}
Like us on Facebook
Λογότυπο εταιρείας Euroglass και πιστοποιητικού
Ποια είναι η ιδανική γυάλινη συσκευασία για το λάδι σας;

Προτού ξεκινήσετε τη συγκομιδή της ελιάς, θα πρέπει να έχετε ήδη αποφασίσει ποια γυάλινη συσκευασία είναι η κατάλληλη για να συνοδέψει και να αναδείξει το προϊόν σας στην αγορά.

Ξεκινήστε

με τη μελέτη των προϊόντων που ήδη έχουν κατακτήσει μία θέση στα ράφια της αγοράς. Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που κάνει κάποια προϊόντα να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα; Ρωτήστε ποια προϊόντα αγοράζονται αμέσως και γιατί. Οι απαντήσεις που θα συγκεντρώσετε μπορεί και να σας ξαφνιάσουν! Και αυτό γιατί τις περισσότερες φορές, η ελκυστική εμφάνιση του προϊόντος, ο σχεδιασμός της γυάλινης συσκευασίας, το σχήμα και το χρώμα της είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά και κερδίζουν τους καταναλωτές.

Το μέγεθος

είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για το λανσάρισμα του προϊόντος σας. Τι μέγεθος θα έχει η γυάλινη συσκευασία σας; Θα είναι 100ml, 250ml, 500ml ή 750ml; Βέβαια, η επιλογή του κατάλληλου μεγέθους εξαρτάται από την παραγωγή σας και από το εάν το προϊόν σας θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην αγορά. Εάν για παράδειγμα κυκλοφορούν ήδη τα αρωματικά ελαιόλαδά σας και λανσάρετε για πρώτη φορά έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις μικρότερες γυάλινες φιάλες ως δείγματα. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρετε να κάνετε γνωστή τη νέα σειρά των προϊόντων σας στους καταναλωτές, δίνοντάς τους μία γεύση, και θα πάρετε ένα feedback σχετικά με το πως βλέπουν το νέο σας προϊόν. Τι πιο πρακτικό; Ωστόσο, η τελική επιλογή θα πρέπει να βασίζεται στην πιο συμφέρουσα και κερδοφόρα -για το brand- λύση.

Το σχήμα

δεν είναι ένα απλό θέμα προτίμησης. Το σχήμα της γυάλινης συσκευασίας είναι εξίσου σημαντικό με το μέγεθος. Προτού καταλήξετε στο σχήμα, θα πρέπει να σκεφτείτε πόσο εύκολη είναι εφαρμογή της ετικέτας. Είναι εμφανής και από τις δύο πλευρές του ραφιού; Μπορεί ο καταναλωτής να την αναγνωρίσει; Μήπως η φιάλη είναι υπερβολικά ψηλή για να χωρέσει στο ράφι ή στο ντουλάπι της κουζίνας; Είναι σταθερή; Σε γενικές γραμμές, το σχήμα θα πρέπει να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας, να ταιριάζει με το προϊόν, να το διαφοροποιεί από τα προϊόντα των ανταγωνιστών, ενώ παράλληλα θα πρέπει να είναι πρακτικό για εύκολη μεταφορά και λειτουργικό για την αναγνωρισιμότητα του brand.

Το χρώμα

κρύβει περισσότερα μυστικά από όσα γνωρίζετε. Μπορεί η διάφανη γυάλινη συσκευασία να αναδεικνύει το χρώμα και τη φρεσκάδα του προϊόντος, αλλά η διαδεδομένη σκουρόχρωμη συσκευασία εξυπηρετεί περισσότερο πρακτικούς σκοπούς. Ο κυριότερος είναι η προστασία του ελαιόλαδου από την έκθεση στο ηλιακό φως. Η σκουρόχρωμη γυάλινη συσκευασία εγγυάται πως η αυθεντική γεύση και ο μοναδικός χαρακτήρας του προϊόντος σας θα παραμείνουν αναλλοίωτα στο χρόνο. Το κεχριμπαρί και το σκούρο πράσινο είναι πάντοτε οι προτιμότερες επιλογές για τη συσκευασία του ελαιόλαδου, συγκριτικά με τις διάφανες γυάλινες συσκευασίες. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν προσφέρουν μόνο προστασία, αλλά και μία αίσθηση ποιότητας. Αν θέλετε να εντυπωσιάσετε τους καταναλωτές, βρείτε χώρο στην ετικέτα και δικαιολογήστε το χρώμα της συσκευασίας σας. Εξηγείστε γιατί διαλέξατε το σκούρο πράσινο χρώμα έναντι του διάφανου. Αναφέρετε περιληπτικά τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η επιλογή στο τελικό προϊόν που επρόκειτο να καταναλώσουν.

Πηγή: oliveoilsource.com