{FooterSocialImage}
Like us on Facebook
Λογότυπο εταιρείας Euroglass και πιστοποιητικού
Γιατί η γυάλινη συσκευασία θα είναι πάντα στη μόδα

Όταν πρόκειται για υλικά συσκευασίας, το γυαλί βρίσκεται στην κορυφή . Εκτός από το γεγονός ότι είναι διαχρονική και κομψή, η γυάλινη συσκευασία προστατεύει φυσικά την υγεία των καταναλωτών και βοηθά τους παραγωγούς να χτίσουν δυνατά brands στην αγορά.


Ως καταναλωτές βλέπουμε καθημερινά μία μεγάλη ποικιλία από γυάλινες φιάλες και βάζα που είναι πρακτικά και κάνουν τη ζωή μας εύκολη. Ωστόσο, αν το γυαλί δεν είναι κάτι καινούργιο και υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια στις ζωές των ανθρώπων, γιατί επηρεάζει ακόμη τις αγοραστικές αποφάσεις τους; Οι γυάλινες συσκευασίες είναι ελκυστικές και ασφαλείς, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται για να συντηρήσουν τα τρόφιμα και να διατηρήσουν αναλλοίωτα τα αναψυκτικά και ποτά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το γυαλί ως αδρανές υλικό δεν αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο και δε χάνει την ποιότητά του με την πάροδο του χρόνου. Μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς αμέτρητες φορές χωρίς να ανησυχεί για την αλλοίωση της γεύσης, του αρώματος ή του χρώματος του περιεχομένου.


Οι γυάλινες φιάλες που βρίσκονται σχεδόν σε κάθε σπίτι έχουν διάφορα μεγέθη, σχήματα και χρώματα. Μία από τις πιο παραδοσιακές χρήσεις της γυάλινης φιάλης είναι η αποθήκευση του γάλακτος. Και ο λόγος είναι πως το γάλα παραμένει φρέσκο και υγιεινό, όταν αποθηκεύεται στο αποστειρωμένο γυαλί. Η γυάλινη συσκευασία δεν είναι μόνο ασφαλής επιλογή αλλά είναι και οπτικά ελκυστική. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως οι καταναλωτές την επιλέγουν ξανά και ξανά. Λόγω της εντυπωσιακής εμφάνισής του, το γυαλί δε φαίνεται ποτέ βαρετό ή παλιομοδίτικο στα μάτια των καταναλωτών, ενώ ο κομψός σχεδιασμός του δε φεύγει ποτέ από τη μόδα.


Παρά την εύθραυστη ομορφιά του, το γυαλί είναι το πιο αξιόπιστο υλικό για τη συντήρηση των τροφίμων. Τα γυάλινα βάζα και οι φιάλες είναι συχνά η πρώτη επιλογή των καταναλωτών για να αποθηκεύσουν και να απολαύσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα. Παράλληλα, όταν αδειάσουν, επαναχρησιμοποιούνται για την αποθήκευση νέου περιεχομένου, όπως είναι οι μαρμελάδες, οι σάλτσες ή λειτουργούν ακόμη και ως διακοσμητικά σπιτιού. Γιατί, όμως, το γυαλί κάνει την καταναλωτική εμπειρία πιο εύκολη σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο υλικό συσκευασίας; Η απάντηση είναι απλή. Γιατί ο καταναλωτής μπορεί με μια ματιά να δει το περιεχόμενο. Αυτός είναι και ο λόγος που οι καταναλωτές μέχρι σήμερα προτιμούν το γυαλί για τα τρόφιμα και τα ποτά. Και αυτό αποδεικνύει ότι δεν είναι μόνο το περιεχόμενο που μετράει. Η συσκευασία βοηθά τα brands να αναδείξουν τα προϊόντα τους και να ξεχωρίσουν στο ράφι, μαγνητίζοντας τους καταναλωτές.


Πηγή: allinpackaging.co.uk